ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران و سایر افرادی که در امورات مدیریتی و دفتری فعالیت دارند می باشد ما بهتریت و شیک ترین ست های مدیریتی را برای شما فراهم کرده ایم

 

ست مدیریتی
ست مدیریتی

ست های مدیریتی تبلیغاتی ما شامل انواع ست های مدیریتی سه تیکه  چهار تیکه پنج و شش تیکه  شامل جاسوئیچی تبلیغاتی  سررسید تبلیغاتی کیف چرم خودکار تبلیغاتی فندک تبلیغاتی و فلش مموری و پاوربانک ها می باشد.

ست مدیریتی ارزان ست مدیریتی نفیس خرید ست مدیریتی ست مدیریتی چرم قیمت ست مدیریتی ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی ست های مدیریتی ست تبلیغاتی

که میتواند بهترین گزینه برای هدیه به مدیران باشد .

در صورتی که تمایل دارید اعتبار خود را در نزد مدیران آپ نگه دارید میتوانید با مشاهده انواع ست های مدیریتی تبلیغاتی ما بهترین گزینه را برای هدیه انتخاب نمایید.

تبلیغات جنبه های مختلفی دارد از انواع روش های تبلیغاتی اینترنتی و محیطی و سایر روش های رایج در این موضوع گرفته تا هدایای تبلیغاتی که  یکی از تاثیر گذارترین و ماندگارترین روش های تبلیغ کسب و کار میتواند باشد.

فرض کنید به مدیری  یک ست شش تیکه تبلیغاتی هدیه دادید به نظر شما این هدیه در معرض دید چه کسانی است؟

پاسخ :  مدیران ارشد همیشه با تاثیر گذارترین افراد در ارتباط هستند آیا تا کنون به این مساله فکر کردید؟ که افرادی که برند تبلیغاتی شما را در دست یک رئیس بانک یا کارمندان یک اداره یا مدیران مدارس و آموزشگاه ها و هزاران مشاغل مدیریتی دیگر میبینند چه کسانی هستند؟  مطمانن افرادی هستند که وقتی با برند شما آشنا میشوند دوست دارند با شما ارتباط بگیرند و از خدمات شما استفاده کنند.

 

پیشنهاد  قدرتمند و  حساب شده ما به شما اگر صاحب کسب و کار قدرتمندی هستید یا میخواهید به عنوان یک شخص قدرتمند در کسب و کار خودتان شناخته شوید استفاده از ست های مدیرتی تبلیغاتی است.

ست مدیریتی تبلیغاتی چرم میونه یک هدیه جذاب باشه

یا یک ست مدیریتی که شامل یک دفترچه و خودکار شیک و زیبا است و نام برند شما روی اون هک شده  شاید چند ماه تا چند سال در دست مشتریان شما به صورت غیر مستقیم  مشغول تبلیغ شما باشه

تاثیر هدایای تبلیغاتی

افراد روزنامه ها و تراکت های تبلیغاتی را نزد خود نگه نمیدارند ولی هدایای تبلیغاتی را علاوه بر اینکه نگه میدارند سعی میکنند به دیگران نیز نشان داده و حتی گاها همان را هدیه بدهند پس  از تاثیر هدایای تبلیغاتی غافل نشوید.

در تقدیم ست مدیرتی تبلیغاتی موارد زیر را مورد توجه قرار دهید

تناسب هدیه
هدیه را متناسب با مقام شخص هدیه گیرنده تهیه کنید و با توجه به زمان های خاصی که در روابط کاری دارید به گونه ای عمل کنید که هدیه  رشوه جلوه نکند

تَشَخُص هدیه
این‌که یک هدیه دارای تَشَخُص باشد، نکته‌ای عالی است. مهم این است که هدیه، بازتاب شخصیت و علایق گیرنده آن باشد. اگر این ویژگی‌ها در هدیه لحاظ شود، گیرنده هدیه به‌طور حتم احساس خوبی نسبت به دریافت آن خواهد داشت.

زمان هدیه
بهترین زمان‌ها برای هدیه دادن، همان تعطیلات هستند. زمان تولد ممکن است جالب نباشد چون هدیه‌گیرنده، متوجه می‌‌شود که شما دچار زحمت شده‌اید و اطلاعاتی را در مورد او به‌دست آورده‌اید‌.
سالگرد یک کار یا سالگرد وقتی که شما با هدیه‌گیرنده وارد یک مرحله تجاری جدید شده‌اید جزو مواقع مناسب برای هدیه دادن است. زمانی که آغازی برای یک رقابت معنادار بوده هم جزو مواقع مناسب به شمار می‌‌آید.

ارایه هدیه
آماده‌سازی هدیه هم آداب خاص خود را دارد. به کاغذ هدیه توجه کنید و سعی کنید با دست خودتان چیزی بنویسید. پیامی هم که می‌‌نویسید باید حس خوبی را به هدیه‌گیرنده انتقال دهد.
اگر بر مبنای یک مناسبت شخصی هدیه می‌‌دهید، پست کردن هدیه به آدرس منزل هدیه‌گیرنده هم حس خوبی دارد.

نام و لوگوی شرکت
نام و لوگوی شرکت را بر روی هدیه داشته باشیم یا نداشته باشیم؟ این یک موضوع مهم است.
اگر نام و لوگوی شرکت بر روی هدیه باشد، حتماً در یادها می‌‌ماند و به‌خصوص اگر هدیه ما کاربردی بوده و در طول روز هم مورد استفاده قرار گیرد، طبعاً از نظر در ذهن ماندن، مؤثر‌تر هم خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که در این نوع هدیه دادن باید مراقب تبلیغ آشکار هم بود. پس باید کوشید موضوع را کاملاً شخصی کرده و هدیه را به نوعی‌ طراحی کرد که انگار مخصوص هدیه‌گیرنده طراحی شده است.

چه نوع هدایایی تبلیغاتی؟
شرکت‌ها برای تبلیغ خود می‌‌توانند از هزاران نوع هدیه استفاده کنند. نگاهی به موافقان و مخالفان در برخی از موارد حائز اهمیت است:

اقلام خوراکی
اقلام خوراکی، جزو رایج‌ترین هدایای شرکت‌ها هستند که بسیار خوب طراحی می‌‌شوند و حتی قابل بردن به منزل نیز هستند. اگر می‌‌خواهید به قلب‌ها و مغزها از طریق معده‌ها دست پیدا کنید! باید بسیار هوشمندانه و مبتکرانه عمل نمایید. ضمناً مواظب باشید که هدیه‌گیرنده موردنظرتان خام‌خوار نباشد!

اقلام دفتری  یا ست مدیریتی تبلیغاتی
جامدادی و وسایل رومیزی دیگر، جزو هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها هستند که کاربردهای فراوانی هم دارند. باز هم مراقب باشید؛ یک خودنویس عالی گران‌قیمت با نوع ارزان آن تفاوت بسیاری دارد. حواستان باشد که مقولاتی از این دست باید با دکور اتاق و شخصیت فرد مورد نظرتان جور باشد تا حالت راهبردی به خود بگیرد.

بلیت برای مسابقات ورزشی و هنری
تهیه بلیت به عنوان هدیه به‌خصوص برای مسابقات و برنامه‌هایی که بلیت آنها آسان به‌دست نمی‌‌آید، یک اتفاق بسیار تأثیر‌گذار است. البته باید ترجیحات هدیه‌گیرنده را در زمینه‌های موردنظر در نظر گرفت.

هدیه‌های اعتباری
این نوع هدایا هم بسیار مؤثر‌ند چرا که به فرد هدیه‌گیرنده امکان انتخاب می‌‌دهند و او خودش می‌‌داند که اعتبار را چگونه هزینه کند. البته سطح اندک اعتبار در این موارد ممکن است مسأله‌ساز باشد. فراموش نکنید پول نقد، دیگر هدیه نیست و برای همیشه حذف شده است.

شناخت کارمندان
بسیاری از شرکت‌ها نگران جنبه‌های تبعیض‌آمیزی هستند که ممکن است جزو پیامدهای هدیه دادن به یک کارمند باشد و در کل، انتخاب یک فرد خاص هم همیشه دشوار است. به همین دلیل، بودجه‌ای در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار می‌‌گیرد تا در این زمینه هزینه شود. وقت‌گذاری فراوان برای اجرای یک پروژه، رضایت بخشیدن به مشتری و اقدامات صرفه‌جویانه می‌‌تواند جزو موارد مناسب برای هدیه دادن باشد. در این موارد هم باید به تناسب هدیه و هدیه‌گیرنده توجه داشت.

مشتریان
به هدیه، هدیه‌گیرنده و اخلاقیات سازمان توجه کنید. با انتخاب مشتری، حالا باید به نوع هدیه و نحوه ارسال آن توجه داشته باشید. بین نیروی فروش و مشتری باید رابطه باشد. اگر هدیه را افرادی از شرکت به مشتری بدهند که با او در ارتباط مستقیم بوده‌اند، تأثیر بهتری خواهد داشت. برای مشتری بسیار جالب خواهد بود که ببیند از بخش خدمات مشتری یک شرکت، ‌هدیه دریافت می‌‌کند.

هدیه؛ نگاهی متفاوت‌
انتقال یک جانبه پول، اموال و چیزهای دیگر به هدیه‌گیرنده از جانب هدیه‌دهنده که ظاهراً نباید پس از دادن آنها ادعایی نسبت به گیرنده داشته باشد.
خوب این می‌‌تواند یک تعریف از هدیه دادن باشد. نکته مهم این تعریف بر فقدان هر نوع پیش‌شرطی استوار است، یعنی هدیه‌دهنده نباید هیچ پیش‌شرطی برای دادن هدیه وضع کند.
اما گاهی اوقات، برخی از هدایا ممکن است طرف مقابل را وادار به حمایت از مثلاً یک محصول، خدمت یا یک برنامه کند.
گاهی اوقات، بعضی از هدایا هم ممکن است هدیه‌گیرنده را وادار به عمل متقابل سازد و به عبارت دیگر، او را وادار کند که در هم‌چشمی و رقابت با هدیه‌دهنده، او هم متقابلاً‌ هدیه‌ای بخرد و این هدیه، گران‌قیمت‌تر از هدیه هدیه‌دهنده هم باشد.
در این حالت می‌‌توان گفت هدیه تبلیغاتی دادن نه از سر مهر و علاقه بلکه اساساً نوعی نماد است که در یک حالت نمادین متقابل و در محیطی سمبولیک رد و بدل می‌‌شود و بیشتر به یک فضای اقتصادی شبیه است تا فضایی مبتنی بر روابط خالص انسانی.
شما که هدیه می‌‌دهید به این موضوعات چطور نگاه می‌کنید؟
– هدیه تبلیغاتی شما علامت توجه به طرف مقابل است، یا عاملی که قدرت و مکنت شما را به رخ هدیه‌گیرنده می‌‌کشاند؟
 هدیه تبلیغاتی شما طرف را به نگرانی از نقض قواعد بازی می‌‌کشاند، یا این‌که به او آرامش‌خاطر می‌‌دهد؟
– شما دارید هدیه می‌‌دهید، یا پاداش رفتار موردنظرتان را از طرف‌ هدیه‌گیرنده دریافت می‌کنید؟
– و بالاخره باز می‌‌توان پرسید که دارید هدیه تبلیغاتی می‌‌دهید یا قرض؟ هدیه‌گیرنده را مجذوب خودتان می‌‌کنید یا وام‌دار خودتان؟ دارید به دیگران راه و رسم زندگی کردن را می‌‌آموزید یا راه و رسم وابستگی به سایرین را؟